Spravujte veškerá personální data na jednom místě

Systém iPersonalistika oceňují malé i velké společnosti, kterým chybí komplexní a přesto uživatelsky přívětivý nástroj na podporu řízení lidských zdrojů.


Personální informační systém nejen pro personalisty

Personalistka Jana
“Veškerá moje evidence probíhá přehledně v rámci jednoho systému, ne jako dřív v několika tabulkách excelu. iPersonalistiku používám denně, proto jsem ráda, že je jednoduchá a přehledná. Můžu jí tak sama ukázat nové kolegyni. ”
Obchodník Petr
“Systém využívám jen čas od času. Domlouvám si přes něj návštěvu u lékaře nebo mi sám od sebe připomene termín dalšího školení. Taky jsem přes něj už jednou posílal na personální oddělení požadavek na nový pracovní telefon. K tomu navíc vím, jaká data o mě firma vede.”
CEO Karel
“Když jsme do firmy vybírali personální systém, věděli jsme, že se musí hlavně umět propojit s naším systémem SAP, ve kterém máme veškerá data. Každý z firmy tam má svůj přístup s nastavenými právy, takže každý vidí jen to, co má. Ochranu osobních údajů má tento systém tedy vyřešenou.”

Usnadněte si s námi personální agendu

Spravujte klíčové profesní informace o zaměstnancích a rozvíjejte jejich potenciál prostřednictvím plánování dalšího vzdělávání a zvyšování jejich dovedností. Mějte přehled o jejich kompetencích, potřebných školeních a zdravotních prohlídkách, které musí splňovat pro výkon své pozice nebo té, na kterou je chcete dosadit.

Funkce systému rozšíříte díky modulům jako

Úvodní obrazovka
Šetřete čas a nechte se na to nejdůležitější z celého systému upozornit přímo na úvodní stránce aplikace.
Úvodní obrazovka
Snadno a rychle zjistíte, čemu se věnovat nejdříve. Nastavte si notifikace a jednoduše získejte přehled o tom, kteří zaměstnanci jsou v práci. V případě neohlášené absence snadno dohledáte kontakt a můžete pracovníkovi zavolat. Na úvodní obrazovce si zobrazíte upozornění týkající se různých výročí, plánovaných školení, přidělení pomůcek nebo nástupu nového zaměstnance. Pro snazší komunikaci s ostatními můžete sdílet poznámky a úkoly, které do systému vkládáte. Úvodní obrazovka se velmi rychle stane vaší pravou rukou při práci se systémem.
Zaměstnanci
Zatočte s excelovými tabulkami a evidujte veškerá data o zaměstnanci na jednom místě tak, abyste je už nikdy nemuseli hledat.
Zaměstnanci
Pracujte s daty konkrétního zaměstnance v různých oblastech personální práce a tvořte rychlé historické přehledy i veškeré plánované události týkající se zaměstnance. V databázi tak kdykoli dohledáte přehled pracovních poměrů a pozic, na kterých ve firmě pracoval, a to včetně vývoje mzdy. V jeho profilu najdete veškeré související personální i jiné dokumenty, přehled absolvovaných lékařských prohlídek i vzdělávacích kurzů včetně těch, kterých se má teprve zúčastnit. Zapíšete si k němu pracovní pomůcky, které dostal pro výkon práce i ty, které má dostat nebo si v nejbližší době vyměnit. Evidence počítá i se záznamy o pracovních úrazech a dalších poznámkách, které si budete potřebovat zapsat. Při hromadném zakládání zaměstnaneckých profilů využijte import z jiného systému, kde už seznam pracovníků existuje. 
Vzdělávání
Přenechte rutinní úkoly spojené s plánováním školení systému a zaměřte se na hladký průběh každé akce.
Vzdělávání
Pomocí několika kliknutí si v systému vytvoříte výhled naplánovaných školení a kurzů až na 2 měsíce dopředu. Díky tomu můžete snadno a rychle vytvářet seznamy účastníků podle požadavků jejich kvalifikace, sestavovat plány školení, rozesílat jednotlivé i hromadné pozvánky na školení a připravovat prezenční listiny pro účastníky. Přehledy školení můžete tvořit také s návazností na jejich periodicitu, náklady na dané školení nebo na obsazenost každého kurzu. Po skončení školení jednoduše vytvoříte vyhodnocení každé akce s přihlédnutím na účast, úspěšnost získání certifikátu nebo předání doplňujících podkladů. Všechna tato data snadno vyexportujete do excelu nebo rychle připravíte k tisku ještě před začátkem školení.
Pracovní místa
Zjistěte na 3 kliknutí, jestli má zaměstnanec vše potřebné k výkonu své pozice.
Pracovní místa
Používejte graficky znázorněnou organizační strukturu firmy společně s přehledem konkrétních zaměstnanců. Upravujte hierarchii podle potřeby a vytvářejte nové pozice. Pro každou pozici navrhněte šablonu a budete mít okamžitý přehled o tom, jestli mají stávající i noví pracovníci požadovanou kvalifikaci, záznamy o lékařských prohlídkách a všechny potřebné pracovní pomůcky. Při navýšení požadavků na kvalifikaci zaměstnance mu obratem můžete naplánovat školení a poslat pozvánku.
Připomenutí
Nastavte si seznam upozornění, která chcete dostávat a buďte vždy o krok napřed.
Připomenutí
Vyberte si, která připomenutí chcete dostávat na denní, týdenní a měsíční bázi, a nenechte si ujít nic, co se ve firmě děje. Řekněte systému, jestli chcete, aby vás upozorňoval přímo nebo vám posílal notifikační e-maily. Jednotlivá připomenutí můžete dále spravovat, odložit a samozřejmě zcela zrušit. Notifikace můžete také nastavit jen na části, které se vás přímo týkají. Nebudou vám tak chodit upozornění týkající se jiných pracovníků nebo fází projektů.
Pracovní pomůcky
Získejte přehled o výdeji i odevzdání pomůcek do posledního šroubováku.
Pracovní pomůcky
Přidělujte pracovní a ochranné pomůcky podle požadavků pracovního místa. Zadávejte do systému hromadné požadavky na vydání pomůcek ze skladu a evidujte, kdo má dostat které pomůcky. To vše vám mohou usnadnit čárové kódy a jejich čtečky, které ve spojení s identifikátorem zaměstnanců kompletně zpřehlední a zaznamenají proces výdeje pomůcek. Stejně tak evidujete pomůcky od zaměstnanců ukončujících pracovní poměr.
BOZP
Buďte připraveni a zaznamenávejte drobné i závažnější úrazy nejen pro vlastní potřebu.
BOZP
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci zaměstnanců není jenom o školení a podpisu jeho účasti. V rámci těchto zásad byste měli dbát na evidenci všech pracovních úrazů ve firmě bez ohledu na jejich závažnost. Vytváření záznamů o úrazech nesouvisí jen s firemními pravidly a potřebami pro statistiku. Záznamy si může kdykoliv vyžádat pojišťovna nebo jiná instituce účastnící se řešení úrazu.
Sestavy
Vytvářejte v systému libovolné přehledy. Generování sestav nebylo jednodušší.
Sestavy
V systému najdete předdefinované sestavy Zaměstnanci, Kurzy a prohlídky, Pracovní pomůcky, Pracovní místa a k tomu možnost vytvořit si report podle vašich potřeb z jakýchkoliv dat v databázi. Rychle tak získáte přehled o zaměstnancích, mzdových nákladech, pracovnících ukončujících pracovních poměr a seznamu pomůcek, které mají vrátit. Dále vytvoříte sestavy s plánem školení, s požadavky na vzdělávání, s pracovními místy, pomůckami i jejich výdejem. 
Žádosti o lékařské prohlídky
Dbejte na dodržování návštěv u lékaře. Zdravý zaměstnanec je pracující zaměstnanec.
Žádosti o lékařské prohlídky
Systém eviduje historii všech lékařských prohlídek u každého zaměstnance a včas vás upozorní na další. V ten moment můžete vydat žádanku, předat ji zaměstnanci nebo poslat rovnou lékaři. To stejné můžete udělat i jako hromadný úkon. Základem lékařských prohlídek jsou vstupní a výstupní návštěvy, tedy na začátku a na konci pracovního poměru zaměstnance. Průběžné prohlídky se odvíjí od typu pracovní pozice.
Skříňky
Přidělujte a odebírejte skříňky podle firemních pravidel tak, aby nikdo nepřišel zkrátka.
Skříňky
Mějte přehled o obsazených a volných šatnách a skříňkách pro zaměstnance. Vytvořte si v systému přehled držitelů jedné skříňky nebo naopak přehled skříněk konkrétního pracovníka. Díky evidenci vždy jednoduše zjistíte, které skříňky jsou volné, a můžete je přidělit nově nastupujícím zaměstnancům. Pro přehlednější organizace využívejte automaticky generované číselné řady k označení skříněk

Usnadněte si personální agendu a získejte čas na svoje zaměstnance.

Mám zájem

Personální systém v číslech

1
systém
2
aktualizace systému od roku 2013
31
firmám zpracováváme účetnictví
1
mobilní aplikace iPersonalistika do kapsy

Co byste o sytému měli vědět teď hned

Je to uživatelsky přívětivá platforma

Zapomeňte na nepřehledné systémy s řadou nepotřebných funkcí, které uměly od každého něco, ale pořádně nic. iPersonalistika je specializovaný moderní systém vytvořený na míru potřebám všech uživatelů, a to nejen personalistů. Vytvoříte si v něm firemní strukturu, nastavíte notifikace nebo přidělíte uživatelská práva.

Přívětivá platforma

Jeho instalace zabere jeden den 

Předání systému je stejně jednoduché jako jeho ovládání. Proto zvládneme systém nainstalovat a zaškolit všechny uživatele během jednoho dne. Každému uživateli nastavíme přístupová práva, která rozliší, jestli je personalista, vedoucí oddělení nebo zaměstnanec s vhledem pouze do své karty.

Instalace

Propojí se s libovolným ERP

Systém iPersonalistika jsme navrhli tak, abychom ho mohli snadno integrovat s dalšími systémy, které firmy běžně používají. Propojení systémů funguje obousměrně, čímž vám odpadá dvojí zadávání dat. Údaje o zaměstnanci stačí zadat do jednoho ze systémů a integrace je už propíše dál.

Propojení s ERP

Licenci si lze koupit nebo pronajmout

To vše bez smluvního závazku. Pokud si chcete systém nezávazně vyzkoušet, můžete si ho nejdřív jednorázově pronajmout na měsíc nebo víc. Pořizovací náklady se v každém případě pohybují v řádech stokorun za měsíc, přitom do systému můžete zadat neomezené množství společností.

Licence

Začněte hned a staňte se dalším spokojeným uživatelem systému.

Mám zájem

Podívejte se, kdo jsme, co umíme a s čím vám pomůžeme

Zjistěte, co nabízíme v oblasti zpracování mezd